Vztahy s veřejností


Podnik usiluje o to, aby byl vnímán českou i zahraniční veřejností jako renomovaná, moderní společnost s nezaměnitelnou pozicí. Pro naplnění tohoto cíle podnik využívá řadů komunikačních nástrojů, které rychlou a jednoduchou cestou zajistí přenos potřebných informací k cílovým skupinám. Velký význam je proto kladen na aktivní a pravidelnou přítomnost podniku na sociálních sítích, zejména YouTube, Twitter, Facebook nebo LinkedIn. Atraktivní zprávy a méně formální podoba zpráv nebo komentářů přispívají k průběžnému nárůstu počtu sledujících, které dosahují dlouhodobě tisícových hodnot.

V souladu se zákaznickou orientací podniku se tradičně konají setkání zástupců podniku s leteckými dopravci, reprezentanty všeobecného letectví, leteckými ústavy a katedrami vysokých škol, ale se i s ostatními zájemci o civilní letectví. Na těchto jednáních jsou prezentovány nejnovější změny a trendy při poskytování letových provozních služeb na domácí úrovni i v Evropě. Vzájemná výměna informací prokazuje svoji hodnotu a přispívá k dalšímu posílení důvěry a spolupráce v rámci českého civilního letectví.

S ohledem na hospodářské výsledky a možnosti podniku v oblasti reklamních aktivit podnik dlouhodobě spolupracuje nebo podporuje konání sportovních, leteckých nebo společenských akcí.

Mezi nejvýznamnější patří partnerství s následujícími subjekty

Probíhá připojování k serveru.

Spojení se serverem bylo přerušeno z důvodu neaktivity nebo chyby spojení. Prosím obnovte stránku.

Připojení k serveru odmítnuto. Prosím obnovte stránku.