Středisko RIS
Středisko RIS zajišťuje provoz, údržbu a opravy radarových (RS) a informačních (IS) systémů. Tým specialistů ATM systémů se dělí na tomto středisku na výše uvedené skupiny (RS, IS).
- Specialista radarových systémů zajišťuje provoz a údržbu následujících systémů:
- pojezdového radaru na letišti Praha
- systému pro řízení pozemních pohybů na letišti Praha
- mode-S radarů
- multilateračních systémů
- hlavního display systému pro řízení letového provozu
- systémových trackerů
- systémů pro konverzi a distribuci radarových dat
- elektrotechnické vzdělání (lze doplnit v průběhu výcviku)
- schopnost sebevzdělání podle anglické dokumentace
- dobré znalosti elektrotechniky a elektroniky
- orientace v mikrovlnné technice
- manuální zručnost při opravách silno i slaboproudých částí
- počítačová gramotnost, základní znalost OS LINUX, UNIX a WINDOWS
- řidičský průkaz sk. B
- Specialista informačních systémů zajišťuje provoz a údržbu následujících systémů:
- hlavního display systému pro řízení letového provozu
- systému pro zpracování letových plánů
- sdruženého systému pro poskytování letových a leteckých informací
- informačního systému pro řídící letového provozu
- systému elektronických stripů pro TWR
- systému pro zpracování datové komunikace země – letadlo
- systému pro zpracování meteorologických informací
- schopnost sebevzdělávání podle anglické dokumentace
- dobré znalosti elektrotechniky a elektroniky
- dobrá orientace v IT
- orientace v programové struktuře
- uživatelská znalost OS LINUX, UNIX a WIN
- řidičský průkaz na os. automobil
Pro zájemce o práci v tomto oddělení je požadována:
Pro zájemce o práci v tomto oddělení je požadována:
Společným požadavkem na uchazeče o práci ve středisku RIS je svědomitost, odpovědnost za kvalitní samostatně prováděnou činnost a schopnost samostatného řešení problémů, dobrá spolupráce s kolektivem a zákaznický přístup ke koncovým uživatelům uvedených systémů, schopnost dobré komunikace s technickými i provozními pracovníky, schopnost snášet nárazovou duševní i fyzickou námahu při odstraňování náhlých závad (odolnost proti stresu), schopnost práce v noci (nepřetržitý provoz), smysl pro kolektivní spolupráci. Zájem o letectví a všeobecná orientace v problematice civilního letectví vítány.
Stručný popis většiny výše uvedených systémů je k dispozici v rubrice ATM systémy.